dinsdag 14 oktober 2014

Programma Zondag 19 Oktober 2014

SPEELCLUB - SLOEPOEN - RAKWI: Karrekoers
De jongste afdelingen hebben Karrekoers. Deze dag moet men tussen 9.30u en 9.45u aanwezig zijn. De Karren vertrekken om 10u stipt! Gelieve dus op tijd te komen! Alle leden dienen ook een pick-nick mee te nemen om 's middags te kunnen lunchen.
OPROEP AAN RAKWI: Inschrijven (voor wie dit nog niet is) kan gebeuren om 17u bij de leiders! Cash geld is niet nodig mee te nemen bij inschrijving, er wordt een overschrijving meegegeven, het inschrijvingsformulier wordt dan ingevuld.
TITO: Godfatherwar
KETi: Peking Express
ASPI: We maken een Kalender!

4 opmerkingen:

  1. ik zou graag zondag eens komen naar de chiro en mij daarna inschrijven wat moet ik dan precies doen? en naar waar moet ik komen? , ... ik zit in het 3e middelbaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Sorry voor late reactie, was dit weekend op vormingsweekend voor de Chiro. Bij ons is de chiro telkens de zondagnamiddag vanaf 14u. Als je in het 3e middelbaar zit duurt dit dan tot 18u. Om de 2 weken is er ook voor jullie groep de vrijdagavond chiro van 19u tot 22u. Alles is natuurlijk vrijblijvend. Je mag dus gerust komende zondag eens afkomen om de groep te leren kennen en je leiders, dit in de chirolokalen op het speelplein van Geluwe (achter café Berkenhof, Kloosterstraat). Je mag 3 keer komen proberen om te zien of je je zal amuseren, daarna kan je zelf beslissen om in te schrijven of niet.
      Als je nog vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen!!

      Verwijderen
    2. dankuwel voor de informatie ik heb inderdaad nog een paar vragen.
      ik kan deze zondag niet komen dus zal ik volgende zondag 2/11 komen
      dus van 14u tot 18u ?
      en mijn vraag is moet je al direct chirokledij hebben ?
      danku

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen